zaterdag, augustus 26, 2006

We komen naar huis !!!!

hey

de laatste dag zit erop. Vandaag nog snel naar de cinema gegaan. en nu is het 11 uur. We gaan de valiezen inpakken en om 4 uur moeten we opstaan om te vertrekken naar de vlieghaven.

Morgen om 6 uur komen we aan in Amsterdam. Dus wij zien jullie snel weer in het lekkere Belgie.

Daaaaaaaag

vrijdag, augustus 25, 2006

pics

Vandaag hebben we de plaats bezocht waar de atoombom was gevallen. Daarna zijn we naar een eiland gegaan. Savonds wilden we bij een nederlands restaurant gaan eten maar helaas was dit volzet. Dus zijn we maar bij een japanner gaan eten.

Morgen is een rustige dag. Valies maken, onsen en cinema en dan komen we naar huis.

donderdag, augustus 24, 2006

Foto's van Kotohira

Foto's van Kyoto

Trappen trappen en nog eens trappen

Hey

Vandaag hebben we 1368 trappen beklommen. Maar het viel redelijk goed mee. We zijn ook een man van in de 6O tegengekomen, die liep die trappen gewoon op, en eens boven direct terug in looppas naar beneden. Echt gek, zeker bij zo een warm weer.

Mama ik heb mail gestuurd naar het e-mailadres van papa.

Bye

woensdag, augustus 23, 2006

kyoto

Hallo

De dag zit er weer op. T was een drukke dag. Heel veel dingen bezocht in de snikhete zon. T was 35 graden, en dan al die trappen op en af, pff. We zijn ook aangevallen door een muggenplaag. Iedereen heeft 1 of 2 muggenbeten behalve ik, ik heb er 15.

We zijn idd bij Yuki geweest. Was wel fijn om hem nog eens terug te zien. Die pakjes chocolade waarvan hij er 12 in Belgie van had gekocht, had hij ook in Japan gevonden toen hij terug was :)

femke: heb je de foto's ondertussen al? Ben ook eens benieuwd! En ook naar Amber, ze zal al wel weer veranderd zijn.

Daaag

dinsdag, augustus 22, 2006

2-daagse

Hoi

We zijn terug van ons uitstapje. Is wel fijn geweest. Wel heel veel in de trein gezeten.

De eerste dag zijn we naar Kagoshima gegaan. Dit was 5 uur trein. Daar zijn we naar een actieve vulkaan gaan kijken en ook naar onsen gegaan. Dat was wel mooi, die onsen liepen over in de zee, dus we hebben ook 5 seconden in de zee gezwommen, de stroming was nogal hevig vandaar de 5 seconden :)

De volgende morgend zijn we om 8 uur vertrokken naar Nagasaki. Dit was weer 4 uur trein-zitten. Hier hebben we het atoombommuseum bezocht, gewinkeld en dat is het eigenlijk.

Deze morgend zijn we om 8 uur weer vetrokken richting Osaka. Onderweg hebben we wel 2 stops gemaakt. De eerste was na 2 uur trein om de Ghibli-winkel te bezoeken. daarna weer 2 uur gereden en daar zijn we een kasteel gaan bezoeken. En daar na was het nog een half uurtje rijden richting Osaka.

In Osaka aangekomen zijn we weer gestopt bij de curry-zaak. En dat was het zo ongeveer.

Groetjes
En tot binnenkort. (nog 4 dagen in Japan)

zaterdag, augustus 19, 2006

nog pics

Dat is mijn elleboog niet maar mijn been. En jawel ik mis jullie al wel, maar ook de belgische ijsjes en frietjes.
En papa als ik een schone japanse tegen kom zal ik eens een foto maken :)
En caroline: wat moet ge juist doen op PP?

speciaal voor u mama: een foto van mij bij de herten :)

daaag

vrijdag, augustus 18, 2006

Osaka 2

Hey

zo nog eens een paar foto's. Het is hier heel warm. Die vijfde foto das ne dikke muggenbeet. Al die insecten zijn hier megagroot waardoor ge ook mega-beten krijgt..

Morgen gaan we Yuki opzoeken. Ben eens benieuwd naar zijn huisje en of hij nog goed nedelands kan spreken. Overmorgen gaan we weer even voor twee dagen naar een ander hotel. Naar het meest zuidelijke punt van Japan. Dan moeten we om 5 uur smorgens vertrekken. We laten de valiezen in het appartement staan en nemen de laptop ook ni mee. Dus waarschijnlijk ga je dan een paar dagen niets meer horen van ons. Allé de 22ste zijn we al weer terug op dit appartement dus zo lang is het nu ook weer niet hé.

We hebben al drie dagen na elkaar Japans gegeten. de laatste twee dagen curry met rijst.. Maar de curry was zo pikant da ik de rijst eigenlijk ni proefde :). Viel dus best mee.

Zo ik ga jullie laten.

groetjes

nog wat pics

ne dikke muggenbeet op mijn been

donderdag, augustus 17, 2006

Osaka

Ik ben nog niet naar de kapper geweest hier. k ga kijken of ik nog geld over heb de laatste dagen want de kappers zijn hier best duur heb ik zo de indruk.

We wilden gisterenavond eigenlijk naar een festival gaan, maar we kwamen aan toen het al gedaan was. Op de metro zijn we dan een Japanse vrouw tegengekomen die Engels kon en zij heeft ons meegenomen naar Kyoto. We zijn ook samen in een Japans restaurant gaan eten. Was wel fijn geweest, en best lekker :)